Friday 8 October 2021

00. Raven came back

TW: ED, jeżeli jesteś poniżej 18 lat, proszę nie czytaj. Powyżej,  robisz to na swoją odpowiedzialność.  Jeżeli cierpisz z powodu zaburzeń odżywania, szukaj pomocy specjalisty. 


Nigdy nie myślałem, że do tego wrócę. 
A jednak. 
Bo nie mogę już tak żyć. 
Przytyłem niesamowicie. 
Próbuję odzyskać kontrolę.  
W zdrowy i niezdrowy sposób. 
Po prostu chaotycznie. Bywa.

Cytując:
'Twoja podstawowa przemiana materii wynosi:
1894 kcal
Aby schudnąć, uwzględniając Twoje całkowite zapotrzebowanie kaloryczne, powinieneś dostarczać organizmowi*:
2541 kcal'

Mój dzienny limit? Na ten moment 1800 kcal.
Za dwa-trzy tygodnie chcę przejść do 1500, potem 1300, 1000 i końcowo 800.

Bo jedzenie to jedyna rzecz, którą mogę utrzymać pod kontrolą. 

Niektórzy z Was mogą mnie znać.  A raczej znać osobę, którą byłem. 
Kim jestem?
20-letni trans gość, który pogubił się w świecie.  
Żyję i pracuję w UK.

Moja waga?
97.2 kg.

Disgusting. 

Wzrost? 162cm.

Cel? 45 kg. 

Ile zjadłem dzisiaj? 1596 kcal.

Życzcie mi powodzenia.


6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. dzięki za komentarz u mnie, to bardzo miłe, gdy zagląda ktoś nowy :D szczerze mówiąc nigdy nie pomyślałam o tym, że mogłabym mieć ADHD,mam zdiagnozowanego borderline'a i do tej diagnozy raczej wszystko mi pasuje, choć już mniej niż kiedyś (na szczęście!) Super, że rozpoczynasz redukcję, zawsze potrzebny jest ten impuls, czy dojście do graincy. Widzę, że nie jesteś w tym nowy, więc nie będę się rozpisywać na temat kaloryki i zdrowia XD Mimo wszystko uważaj na siebie, aby efekt chudnięcia był przede wszystkim trwały :D Powodzenia!

    ReplyDelete
  3. Trzymam mocno kciuki! Jesteśmy w tym razem, więc fajnie jest mieć wsparcie osób które to rozumieją. Czekam na następne wpisy :)

    ReplyDelete
  4. Nie bądź dla siebie zbyt ostry. Niektóre zmiany przychodzą powoli, nic nie dzieje się w ciągu jednej nocy.

    ReplyDelete
  5. Dzięki za miłe słowa. Dobrze, że znowu myślisz o tym by siebie odzyskać.

    ReplyDelete
  6. Ważny jest pierwszy krok i wiedzę, że właśnie go postawiłeś :) czekam na wpisy. Dziękuję za wsparcie.

    ReplyDelete